• 00

Kangya aiuta à luttà contra COVID-19

Oghje, COVID-19 hè prevalente in u mondu, è novi tippi sò sempre scuperti.Hè assai difficiule di eliminà.Tuttavia, stu virus ùn pò esse ignoratu.Si sparghje rapidamente, si sparghje largamente, hà una alta rata di fatalità, è hà sequele gravi.Hà un grande impattu nantu à a salute, a vita è a vita di e persone, cusì per sta malatia, a prevenzione hè megliu chè guarisce, ognunu deve sapè cumu si prutegge da COVID-19.
E rotte di trasmissione di Covid-19 includenu gocce respiratorie, superfici toccu o oggetti contaminati da u virus, aerosol à corta distanza o trasmissione aerea.U virus pò ancu sparghje in ambienti interni pocu ventilati è / o affollati.L'acqua, l'alimentu sò ancu cunsiderati cum'è una via di infezzjoni.
Recentemente, l'alimentu di mare hè pruvatu da duie cità in u Sud di a Cina - Xiamen è Wuhan, chì hè vicinu à u mare, sta nutizia causa un grande panicu, assai persone si sentenu micca sapè cumu alluntanassi da sta mala malatia.
In fattu, l'OMS dà digià u modu di u metudu di prevenzione di l'epidemie, Cum'è una sucietà medica è di igiene, Kangya si mantene focu annantu à a lotta COVID-19, furnimu quì sottu u metudu per prutegge da l'infezzione da COVID-19.
1.Face mask (TYPE IIR è prutegge a maschera facciale).Questu hè u modu più economicu chì pudete sceglie.
2.Alcohol strofina umida.(U virus 99 sia uccisu) - Aduprate salviette d'alcool per pulisce a vostra casa o l'uffiziu hè un modu assai bonu, l'alcohol pò tumbà u virus COVID-19 in un minutu.
3.Alcohol pad.(99 virus esse ammazzatu)-Listessa funzione cù wipes alcolu, ma picculu chè lu, più ecunomica è portable.
4.Syringe per vaccine-Vaccine pò prutezzione di u vostru corpu bè, è se pusitivu, i sintomi seranu ridutta, hè l'ultima barriera di u vostru corpu.
5.COVID test kit.-test covid-19 in casa, riduce l'infezzione causata da a riunione.


Tempu di post: 19-sep-2022