• 00

U situ web Kangya Medical hè in linea.

Ancu Kangya hè una marca assai famosa in u paese è facenu OEM per qualchi marca straniera famosa direttamente o indirettamente, ma ùn avemu micca un situ web versione inglese prima.Moltu felice di dì chì u nostru situ web serà in linea da avà.
Kangya hè digià assai famosu per i consumabili medichi è di igiene, soprattuttu per un nonwoven è una gasa.Avemu u sistema di ISO 13485, è ISO 9001.
Producemu salviette umide, salviette secche, salviette per toilette, altri tipi di asciugamani ancu cù a nostra propria marca è ancu fà OEM per i nostri clienti.Per pruduce prudutti più eco-friendly, simu mantenendu migliurà i tassi di viscosa, chì hè un materiale biodegradable, hè fattu di legnu, riciclabile è rinnuvevule.Avà, a maiò parte di e nostre salviette umide cuntene più di 60% di viscosa.Vulemu chì i nostri clienti cooperanu cun noi per creà ancu prudutti non-tessuti più ecologici.
Inoltre, pruducimu ancu prudutti PPE non-tessuti, cum'è maschere facciali, copre scarpi, vestiti, cappelli, set di letti ancu.Chì sò cun standard medichi è ponu risponde à diverse esigenze.Avemu a capacità di pruduce a merchenzie secondu u vostru disegnu ancu.
Cum'è una fabbrica di stabilimenti medichi, avemu ancu una gamma di prudutti per a cura di ferite, cum'è tamponi non-tessuti, palle non tessute, tamponi di garza, rotolo di cuttuni, bendaggi, spugna per a volta, etc. Producemu tutti i nostri prudutti di cura di ferite in u nostru attellu pulitu di 100.000 gradi. cù certificatu CE.
Avemu ancu distribuisce siringhe è lettini d'infermiera / ospedale, chì sò da i nostri fabbrichi frati, cù qualità assai bona è prezzu competitivu, certificatu CE dispunibule.
Kangya hà destinatu à furnisce prudutti affidabili cù prezzu competitivu, per piacè cuntattate cun noi
Per mail o scannà sottu u codice QR per chatte cun noi.

In attesa di stabilisce una relazione vittorie à longu andà cun voi.

nutizie2_1


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022